Subject: FW: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 14:02:57 +0300

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viide: 7.1-2/24/14776-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 24, 2024 1:18 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

Saadan täiendatud projekti. Kangru teeprojekt on leitav siit:
<https://drive.google.com/file/d/1j6topf_XvlJ_t8nO-Meg2bcsHVXHyIIN/view?us
p=drive_link>
https://drive.google.com/file/d/1j6topf_XvlJ_t8nO-Meg2bcsHVXHyIIN/view?usp
=drive_link

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 20, 2024 3:45 PM
To: Tõnis Kuusk <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

Sain nüüd tagasisidet Teie projektile ka Transpordiameti Rail Baltica
Kangru LS projektijuhilt. Palun teha mõned täpsustused.

1.	Riigitee nr 11115 km 0,30 ristmevälja joonisel:

*	märkida katastriüksuse piirid ja nimetused
*	näidata nii olemasolev kui projekteeritud teekatte tasapind
*	märkida ka paigaldussügavused sõidutee iseloomulikes kohtades

2.        Enne liitumiskilpi LK230207 sisenemist ristub projekteeritud
elektrikaabel kinnisel meetodil varem projekteeritud uue riigiteega. Kuna
antud asukohas on tegemist kõrge muldkehaga, mis on alles ehitamisel, siis
palun täpsustada paigaldatava liitumiskilbi kõrguslik asukoht Rail Baltica
Kangru LS objekti töövõtjaga (GRK Eesti AS). Vajadusel näha ette suurem
kaablivaru liitumiskilbi juures juhuks, kui tee-ehitustööd kilbi
paigaldamiseks ei ole veel sobivas järgus. Täiendada vajaliku infoga ka
projekti seletuskirja ja lisada ka projekteeritud liitumiskilbi mõõtmed ja
paigutus varem projekteeritud tänavavalgustuskilbi suhtes.

3.        Edastage projekteeritud riigiteega kinnisel meetodil ristumise
kohta ristmevälja joonis. Riigiteega ristuva tehnovõrgu paigaldussügavus
teekatte ja mulde all on min 1,5m ja teepiirde all  min 2,5m. Korrigeerida
palun ka viidet asendiplaani joonisel.

4.	Kuna Kangru LS ehitustööd juba käivad, siis palun täpsustada
projekti LC1836 orienteeruv ehitustööde aeg.

Edastage palun kooskõlastamiseks kõik failid. Asendiplaani .dwg joonis
palun edastada selliselt, et faili avamisel tuleks Rail Baltica Kangru LS
põhiprojekt (fail
RBDTD-EE-DS2-DPS2_GRK_OR0350-ZZ_0002_D2_RTI-TL_MD_00011_004-Abi .dwg
)automaatselt joonisele alla, eeldusel, et mõlemad failid asuvad samas
asukohas.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 16, 2024 12:20 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

Saadan täiendatud projekti. Kahjuks ei õnnestu Rail Baltica projekti
bindida. Projekti saab järgnevalt lingilt:
<https://drive.google.com/file/d/1Oyz6XerP2TOI8lPBFvIRv4Ku29zgj_KR/view?us
p=drive_link>
https://drive.google.com/file/d/1Oyz6XerP2TOI8lPBFvIRv4Ku29zgj_KR/view?usp
=drive_link

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Tõnis Kuusk
Sent: Monday, September 16, 2024 12:11 PM
To: 'Annika Matson' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

Saadan täiendatud projekti. Kahjuks ei õnnestu Rail Baltica projekti
bindida, saadan selle eraldi kaasa.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 4, 2024 4:35 PM
To: Tõnis Kuusk <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

1.	Palun kajastada projektis varem projekteeritud Rail Baltica
põhiprojekti „DPS2 Kangru. Kangru liiklussõlm (OR0345, OR0347, OR0350,
OR0545)“.

2.       Korrigeerida projekti vastavalt Transpordiameti juhendile
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel (2018)

*	Ristumisel kõrvalmaanteega peab rajatava elektrikaabli minimaalne
sügavus olema 1,5m.
*	Lisada asendiplaani tingmärkide loendisse kilpide reaalset suurust
tähistavad kujutised.
*	Märkida asendiplaani joonisele riigiteega ristumise asukoha
aadress (11115 Kurna-Tuhala tee km 0,30).
*	Edastada riigiteega ristumise ristmevälja joonis (lõige F-G).
*	Edastada Transpordiameti maale projekteeritud tehnovõrgu isikliku
kasutusõiguse plaanid, mis on vormistatud vastavalt Transpordiameti
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-02/IK%C3%95%
20n%C3%A4idislahendus_19.02.2024.pdf> Isikliku kasutusõiguse seadmise
plaani näidislahendusele.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 27, 2024 2:21 PM
To: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

From: Tõnis Kuusk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 2:00 PM
To: Margus Magus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Tõnis Kuusk
Sent: Tuesday, August 27, 2024 1:59 PM
To: Margus Magus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru alevik,
Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti LC1836 liitumine madalpingel,
Viimsi metskond 52,Kangru alevik, Kiili vald, Harju maakond. Asendiplaan
ja seletuskiri on leitav manusest.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.